Η Πολιτική Ποιότητας του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης στοχεύει στην επίτευξη των στόχων που θέτει ο Στρατηγικός Σχεδιασμός του Ιδρύματος για τη χρονική περίοδο 2020-2025. Το Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης είναι ένα δυναμικό, τεχνολογικό πανεπιστημιακό ίδρυμα, το οποίο έχει ως αποστολή:
Η Πολιτική Ποιότητας συνδέεται με τους τομείς δράσης του Στρατηγικού Σχεδιασμού του Ιδρύματος
1. Στόχος: Ποιοτική Εκπαίδευση
2. Στόχος: Εξωστρέφεια
3. Στόχος: Διεθνοποίηση
Η επίτευξη των παραπάνω στόχων στο Πολυτεχνείο Κρήτης προκύπτει από τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή του συνόλου των εμπλεκομένων ακαδημαϊκών μελών της Πολυτεχνικής κοινότητας, δηλαδή των διδασκόντων και ερευνητών, του επιστημονικού και τεχνικού προσωπικού και του διοικητικού προσωπικού.
Το Πολυτεχνείο Κρήτης παραμένει προσηλωμένο στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας, η οποία εστιάζει στην ενίσχυση της διασφάλισης ποιότητας σε όλες τις ακαδημαϊκές, ερευνητικές, διοικητικές δομές και σε όλα τα επίπεδα. Απώτερος στόχος είναι η άρτια κατάρτιση αποφοίτων υψηλού επιπέδου, η εθνική και διεθνής αναγνώριση του Ιδρύματος ως κέντρου αριστείας, η δημιουργία επωφελών συνεργιών με έμφαση στην καινοτομία.
Για το σκοπό αυτό, το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης δημιουργεί και θέτει σε εφαρμογή Κανονισμό Λειτουργίας και Εσωτερικό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας. Την ευθύνη για την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη βελτίωση του Κανονισμού Λειτουργίας και του ΕΣΔΠ έχει το Συμβούλιο του Κέντρου και η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του Ιδρύματος.